Forum

Links fjerner Havenyt i fanebladene…

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sus Skovgaard, 8. oktober 2015 kl. 19.33

Hej Kunne i ikke redigerer lidt i jeres link koder, således at når man trykker på et link åbner sig et nyt vindue med det valgte link...nu måtte jeg forlade den økologiske have ved at trykke tilbage tilbage tilbage tilbage tilbage.......12 gange jeg havde været meget omkring istedet for bare at finde havenyt oppe i mine faner...den blev erstatet af økologiers Have da jeg trykkede på linket det er noget med egenskaber for linket o vælg da open link on a new page.....noget i den stil....

mvh
Sus

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 8. oktober 2015 kl. 23.18

Hej Sus
Ved du, at du kan højreklikke på linkene og så vælge "åben i nyt faneblad" eller på "ny side"? Det samme gælder tabletter og telefoner, her skal man bare holde fingeren et lille stykke tid på linket, så kommer en menu, med samme valgmuligheder.

Mvh Vibeke

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 9. oktober 2015 kl. 16.05

Kommer man vidt omkring, så ender man med at miste overblikket til sidst i fanebladene. Men her er en genvej til at finde tilbage til den ønskede side:

Du kan holde musetasten eller på bærbar trykpladen nede, mens du klikker på tilbageknappen - der kommer så den nydeligste liste over besøgte sider frem, og du kan så vælge den side, du vil tilbage til.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sus Skovgaard, 9. oktober 2015 kl. 18.01

Takker :) Ja det kan jeg selvfølgelig også bare gøre takker for tippene... tænker bare der må være andre PC tumper derude end mig og Havenyt er bare sådan en god side....men de første par gange jeg var herinde (hvilket er flere år siden) kunne jeg da ikke liiige huske hvad siden hed :$ he he :)

Så jeg tænker det vil gøre siden mere brugervenlig...det er længe siden jeg har lavet hjemmeside selv men syns jeg kan huske noget med de koder så man ikke får åbnet siden der så vil overtage ens egen fane eller evt åbne op som en ny side på ens egen hjemmeside i valgte område...det så vildt tosset ud...he he ja det trak tænder ud at få styr på det fnis :D

det var også bare et foreslag :) Jeg tror jeg bare jeg vil højreklikke fremover :)

Takker igen for jeres råd :)

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 9. oktober 2015 kl. 21.35

I nogle tilfælde er det en ulempe, at en ny kilde overtager den oprindelige, men i andre tilfælde kan det være en fordel.
Jeg er tilfreds med blot at skulle trykke på den blå pil i øverste venstre hjørne - så er jeg (ofte) tilbage ved udgangspunktet.
Hvis der kommer en ny fane for hvert link, bliver der mange at lukke ned efter sig.

Nyt svar til emnet »Links fjerner Havenyt i fanebladene…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Links fjerner Havenyt i fanebladene…

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider