Forum

Er det mon foreningens nye stil?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 5. april 2016 kl. 15.22

At reklamere for brug af giftstoffer.
Det nye nyhedsbrev fra Havenyt starter med en reklame for et algefjerningsmiddel som bla.a. beskrives som
--- "Giftig for organismer, der lever i vand. Kan forårsage langtidsvirkninger i vandmiljøet." ---
Det virker efter min opfattelse mere end malplaceret i dette forum, og det uanset om det giver kroner i kassen !

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 5. april 2016 kl. 18.17

Hej Haveglad

Jeg har sendt kort besked til redaktionen med henvisning til dit indlæg her. Dit indlæg kan jo starte en laaaang tråd - men den kan også blive kort og relevant, hvis rette person får mulighed for at svare....

Venlig hilsen fra
Lone

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine Krebs, 5. april 2016 kl. 18.59

Kære Haveglad og Lone,

tak fordi I er vågne. TAK.

pyhhhhhhhh, det var da lige gode lige til at tude over. Dette er IKKE foreningen nye stil, overhovedet.

Der er ikke så meget at sige end, at vi i Landsforeningen Praktisk Økologi, håber at I vil tage vores ord for, at der er sket en smutter i annonceafdelingen. VI er meget kede af det.

OG jeg som formand, lægger mig fladt ned - og BEKLAGER, at et sådan produkt er endt i vores dejlige læseres inboxe. Jeg beklager, om forladelse.

Det værste er, at vi jo har sendt den ud - OG ikke kan gøre dåden om.

Vi vil sørge for at få samtalet om vores annonceretningslinier - så vi alle kan læse Havennyt med fred, glæde og ro i sind og hjerte - hver gang det udkommer.

Jeg håber at I også i fremtiden, vil hjælpe os med at passe på det bedste vi har, nemlig vores gode navn og rygte. TAK TAK TAK.

Har nogen af jer behov, for at tale med mig, så ring på 26713254.

Alle yderligere spørgsmål og tanker er meget velkomne. Jeg beklager meget og siger tak for årvågenhed.

De bedste hilsner fra Trine Krebs, formand for Landsforeningen Praktisk Økologi

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 5. april 2016 kl. 19.57

Ja, her er vejen frem manuel udvælgelse af reklamebannere - på trods af den digitale tidsalder :) Moral, etik, religion og politisk observans hos målgrupper for reklamer kan vist ikke håndteres pr. automatik - endnu.

Dejligt at høre en klar beklagelse - det er en hel klar forudsætning for min evt. genindtræden som betalende medlem i foreningen. Spændende at følge den redaktionelle linje, når foreningens nye digitale strategi er endeligt på plads.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine Krebs, 5. april 2016 kl. 20.03

Kære Tom, jeg kan forsikre, at vores hidtidige annoncepolitik IKKE står til forhandling i vores nye digitale strategi. Det er en fejl, som jeg håber aldrig sker igen. Og vi har manuel udvælgelse!OG vi arbejder videre med vores annoncesælger, for hun er en dejlig og dygtig kvinde Den svider ondt her fra sofaen. TAK for dine tanker fra Trine.

Nyt svar til emnet »Er det mon foreningens nye stil?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Er det mon foreningens nye stil?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider