Forum

Laaaaaaange tråde

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 19. juli 2016 kl. 18.37

Jeg kunne godt ønske mig en funktion, hvor man kunne vælge at se de nyeste indlæg øverst.

Det ville være herligt - især når man er på telefonen - hvis man var fri for at bladre forbi hundrede gamle indlæg eller flere :)

1 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Niels V., 19. juli 2016 kl. 21.23

Tryk på teksten "Seneste svar"

2 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tilde P., 19. juli 2016 kl. 21.30

Tryk på teksten "Skriv nyt svar"

3 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 19. juli 2016 kl. 22.17

Der er da "Nyeste Emner og Indlæg"- men jeg ville stadig gerne have funktionen, hvor man klikker på brugernavnet- og ser alle indlæg af pg bruger. Og ved at klikke på et indlæg- lander, i tråden på det. Det er ikke svært at kode!

Eller at oldgamle- netop laaaange tråde om snegle fra 2004, måske kunne erstattes af nyere indlæg. Det er ikke altid, jeg selv lige får tjekket årstallet, og det er jeg nok ikke alene om.

Mvh
Tine

4 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 20. juli 2016 kl. 0.17

Det gør da ikke nogen forskel at bruge "seneste svar" - den enkelte tråd viser da stadig de ældste indlæg øverst?

5 af 17 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 20. juli 2016 kl. 1.17

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

6 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 20. juli 2016 kl. 6.39

Og det er derfor jeg efterlyser en funktion, hvor man selv kan vælge :) Hvis det er en tråd, man følger, behøver man jo ikke nødvendigvis læse det hele hver gang...

7 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 20. juli 2016 kl. 9.16

@Tine Andersen
Jeg kunne da snildt læse alle dine indlæg ved at skrive dit navn i søgefeltet. Men jeg kan ikke finde ud af, hvilken orden både spørgsmål og svar står i. Her savner jeg enten datoorden, årstal, eller alfabetisk orden, måske kategorier.
Jeg synes også at de er rigeligt med "hvad er det for en plante" i løbet af de mange år Havenyt har været på banen.
Det er lidt svært i søgefunktionen at søge efter præcis de ord en spørger har brugt. Alt kan kodes, som vi ønsker det, men mon ikke sitet er købt som program med til- og fravalgte moduler?
Ingeborg

8 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 20. juli 2016 kl. 9.44

Jeg oplever ikke de lange tråde som et problem.

9 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 20. juli 2016 kl. 17.57

Anja, jeg forstår ikke helt problemstillingen med at bladre forbi hundreder af indlæg. Det behøver du jo ikke at gøre. Under emnet nede i svarene står der "seneste svar" med grøn skrift, og når du klikker på det, kommer du automatisk ned til seneste svar, uden at bladre, og så er det jo bare at scrolle lidt op, for at se om der flere "seneste svar" siden du sidst læste i tråden.

10 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 20. juli 2016 kl. 18.22

Tak Anne-Grethe!

Endelig en, der gad bruge mere end et par ord på at fortælle mig om noget, som jeg totalt har overset :)

I stedet for bare at begynde at skrive om noget, der ikke har en dyt med oplægget at gøre...

11 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 20. juli 2016 kl. 18.44

Det var så lidt Anja. Der gik også lang tid, før jeg fandt ud af at bruge den funktion :-)

12 af 17 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 20. juli 2016 kl. 18.48

Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.

13 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 20. juli 2016 kl. 22.48

Dejligt foto Anja. Hvad er det for frugter nederst til venstre.

14 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 20. juli 2016 kl. 23.08

@Anja Egeriis
Jeg synes nu selv at du afsporer tråden ved at sætte et chillibillede ind. Det har da heller ikke noget med laaaang tråd at gøre.
Iøvrigt har jeg for længe siden spurgt om det samme angående scrolning på alenlange gamle indlæg

og fik også det gode råd at benytte "seneste svar".
Ingeborg

15 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 21. juli 2016 kl. 0.24

Mogens - det er en mild chili, der hedder Aji White Fantasy, som er superlækker :)

16 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 2. februar 2017 kl. 16.45

Jeg var da også bare helt utrolig tungnem til at finde det link, så nu indsætter jeg et billede, hvor det er understreget med rødt.

Men er man inde i tråden, så er der jo også tasterne "End" og "Home", som går til bund og top.
"End" efterfulgt af "Page Up" plejer finde sidste indlæg.

17 af 17 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 25. maj 2020 kl. 20.13

Slettet af administrator 26. maj 2020 kl. 8.16.

Nyt svar til emnet »Laaaaaaange tråde«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Laaaaaaange tråde

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider