Forum

Slet eller rediger

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 1. juni 2020 kl. 22.40

Hej. Jeg er rigtig glad for havenyt. Jeg har nogen gange brug for at kunne slette eller redigerer et opslag jeg har lavet....blandt andet når de billeder jeg vedhæfter ikke er brugbare. Hvordan gør man det.???

M.v.h. Rikke Funder

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 1. juni 2020 kl. 22.51

Du kan ikke redigere i det du har skrevet . Er det først sendt fanger bordet og du kan bede administrator om evt at slette det igen, hvis denne gider det.

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 1. juni 2020 kl. 23.30

Man skal altid læse sine indlæg igennem, inden man sender dem. Af og til vender billederne forkert, men det er til at leve med.

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. juni 2020 kl. 9.36

Jeg ved ikke, hvad der er årsag til at HAVENYT kører på et totalt forældet program. Der findes så gode gratis programmer, der giver mulighed for alt det, det nuværende program ikke kan. Lad mig nævne: redigeringsmuligheder, flere billeder, bedre søgefunktion i angivne kategorier, smileys.
Hvis det er arbejdet med at omstille til nyt der er problemet fordi der ikke er råd til at betale, er der sikkert nogle blandt de nuværende medlemmer, der vil gøre det gratis og med fornøjelse.
Jeg ved at den dygtige redaktør og hendes forgængere kun har begrænset arbejdstid til denne side af jobbet.
Hvordan kan vi hjælpe? Jeg betaler gerne et lille engangsbeløb for at få et mere brugervenligt forum, sådan som vi kender det fra for eks. Lav-det-selv.dk. ( jeg er ikke sikker på linket), men google selv for at få et indblik.
Ingeborg

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 2. juni 2020 kl. 17.39

Tak for tilbagemeldingerne .

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 2. juni 2020 kl. 22.08

@Ingeborg.
Jeg er nu temmelig sikker på, at du ikke finder nogen der med fornøjelse kaster sig glade over at "overføre" databasen til nyt interface.
Det kan vær såre simpelt og forbandet besværligt (tidskrævende).

Med et forum som dette, med så mange faktuelt korrekte anvendelige oplysninger og vejledninger, er informationer i dataen et must at have med i et nyt forum.

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 7. september 2020 kl. 23.15

Nogle, der ved hvordan at man sletter sin konto via havenyt. Jeg har besluttet at jeg stopper som skribent...

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 8. september 2020 kl. 20.10

Det er jeg ked af at høre Søren. Du er igennem årene kommet med mange gode og kloge indlæg.
Ja, det tynder ud i Tordenskjolds soldater.

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 8. september 2020 kl. 22.24

Ok jeg tog måske også munden for fuld i går da jeg blev lidt sur på det hele, så jeg forsætter alligevel lidt endnu..

Håber ikke at jeg skuffer nogle :-).

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 9. september 2020 kl. 9.58

Det er jeg rigtig glad for at læse Søren, også jeg er tit blevet meget klogere af dine indput. Det ville blive for trist uden dig.

Men det at slette sin konto tror jeg ikke man kan selv. Tror man skal have fat i admin.

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 9. september 2020 kl. 10.50

Tak for de pæne ord, Anne.

11 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. september 2020 kl. 11.18

Hej Søren
Et skuffejern er nu ikke det værste redskab i skuret..... eller forum:-)
Digitalt kram
Ingeborg

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 9. september 2020 kl. 22.05

Søren D.
Lidt skuffet da ......
Der er langt mellem indlæg der rykker ... ;) Der er blevet tyndet noget ud i tilbageværende væsentlige bidragydere på det seneste.

Det er måske forståeligt.
Ser jeg på de emner og problemer, som der idag rejses, er der i forvejen svar på dem. Kommentarerne kører ikke blot i ring. Men er ofte gentagelser.
Og sådan må det jo være.
Kålsommerfugle æder nu engang kål og der findes lille og stor og de kommer på de og de tidspunkter og lægger deres æg på den og den måde og deres larver ser sådan ud og ....

Endvidere er der efter Havenyts forum blev etableret med stor succes, kommet utallige andre forum på nettet der omhandler stor set samme emne.

Havenyts forum er dog en enorm vidensbank.
Forum og Havenyt.dk har klaret sig godt i næsten 20 år.
Men måske skulle man se på, om der skal være 20 år mere og hvis, hvordan så?

Men dejligt, at nogen stadig holder ud.
Så kan der måske stadig pustes liv i Havenyt.dk så det også om 20 år er relevant og endda med til at sætte dagsordenen for dyrkning i de over én million have i DK.

Nyt svar til emnet »Slet eller rediger«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Slet eller rediger

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider