Forum

Glædelig jul og godt nytår

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 22. december 2021 kl. 18.52

Kære alle på Havenyt.

Rigtig god jul og godt nytår med håb om et godt haveår 2022 for alle. Jeg håber at vi stadig kan holde gang i Havenyt i det nye år, selvom der har været en stille periode for der er stadig masser at skrive om .

1 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 23. december 2021 kl. 9.57

Også herfra et ønske om en god jul og et herligt nytår, med masser af haveglæde.
Jo der er, som altid, lidt trægt herinde om vinteren. Men snart kommer solen lidt højere på himlen, og så klør det i fingrene igen. Det plejer at sætte gang i skriverierne.

2 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 26. december 2021 kl. 10.07

Glædelig jul og godt nytår til jer. Nu er det tid til at nærstudere frømagasinerne, bestille frø hjem og planlægge hvad der skal i haven til næste år. Dejligt, at have noget at glæde sig til

3 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 29. december 2021 kl. 11.12

Et godt nytår og haveår ønskes også fra min matrikel og mig. Også om vinteren er der masser at skrive om, for hvem går ikke sin daglige rundtur i haven. Det er jo her ideerne til vedligehold og forandring opstår :-).
Personlig holder jeg mig lidt tilbage for at skrive indlæg, fordi jeg ikke er vild med at se mit navn som afsender på utallige spørgsmål og svar.
Nu må jeg i køkkenet og lave fuglebolde i luksusklassen.
Ingeborg

4 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 29. december 2021 kl. 11.12

Et godt nytår og haveår ønskes også fra min matrikel og mig. Også om vinteren er der masser at skrive om, for hvem går ikke sin daglige rundtur i haven. Det er jo her ideerne til vedligehold og forandring opstår :-).
Personlig holder jeg mig lidt tilbage for at skrive indlæg, fordi jeg ikke er vild med at se mit navn som afsender på utallige spørgsmål og svar.
Nu må jeg i køkkenet og lave fuglebolde i luksusklassen.
Ingeborg

5 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 29. december 2021 kl. 11.20

Her er min opskrift til Gourmet mejsebolde. Det ved vores flagspætter dog ikke, for de er også vilde med disse luksusbolig.
Jeg har hørt at man kan have svært ved at få dem til at hænge sammen. Prøv med mere mel af en eller anden slags. Mel optager olien forskelligt. Rugmel mindre end hvedemel.
strikinge.blogspot.com/2010/11/hjemmelavede-gourmet-mejsebolde.html
Ingeborg

6 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 29. december 2021 kl. 11.21

Ej , træls med selvstændig stavekontrol: luksusbolig = luksusbolde.

7 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 31. december 2021 kl. 17.13

Også godt nytår til alle herfra. :-)

Jeg ved ikke, om det er et bevis på, at der også sker noget i haven om vinteren. Men nedenstående billede af en blomstrende Lupin blev taget den 30. november, efter der var faldet sne.
Det har jeg ikke set før, og det vækker jo lidt nysgerrighed i forhold til, hvordan og hvor meget man mon selv kan flytte rundt på blomstringstidspunkter på friland.
Der er altid noget i haven, som man kan fordybe sig i. :-)

8 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 5. januar 2022 kl. 20.10

Så er årets første tomat og chilifrø bestilt. Oxheart og Alice dream tomat og cayenne og bhut jolokia chili. Så må vi se, hvordan det falder ud.

9 af 10 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 15. juni 2023 kl. 21.46

Slettet af administrator 16. juni 2023 kl. 11.55.

10 af 10 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 15. juni 2023 kl. 22.41

Er rapporteret

Nyt svar til emnet »Glædelig jul og godt nytår«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Glædelig jul og godt nytår

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider