Forum

Reklamekritik

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 21. november 2025 kl. 12.45

Er det virkelig så dyrt at drive Havenyts forum, at vi i strid med forumreglerne er nødsagede til at sige ja til reklamer som på nedenstående billede.?

Det har flere gange undret mig, at sælgerne ikke forhindrer den slags.
Det er i hvert fald ikke en reklame, der får mig til at købe WD-40.
Og i øvrigt mener jeg, at vejledningen er dybt ulovlig.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 21. november 2025 kl. 23.05

Hej Jakob.

Disse reklamer irriterer også mig grænseløst. Jeg syntes at jeg får reklamer snart alle vegne og frydede mig over at der på Havenyt ikke var reklamer, men denne glæde varede kort. Jeg ved ikke hvor mange penge, der er i reklamer og som kommer PØ tilgode, men jeg kunne godt undvære dem.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 22. november 2025 kl. 10.24

Jeg ville ønske, at der var mere åbenhed om regnskabet.
Jeg vil måske godt give et beløb for at få de dårlige reklamer ud, men jeg aner intet om, hvor stort beløbet skal være, hvis det skal batte.
Og jeg frygter, at det kan være et bundløst hul, fordi forums eventuelle overskud bliver brugt af PØ til helt andre ting.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 22. november 2025 kl. 18.56

Jeg må hellere for en ordens skyld skrive, at hvis administrationen finder det rigtigst af mig at bede om at få billedet af WD-40 flasken, der sprayer olie dybt ind i udgangsrøret fra en drikkevandshane slettet, så være det hermed gjort.
De ved bedst.
Hvis det skulle have interesse, så kan jeg oplyse, at reklamebilledet blev observeret i en tråd lørdag den 8 nov. kl 18:31

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 22. november 2025 kl. 19.43

Hej Jakob.

Jeg syntes at der generelt bliver spyttet mange underlige reklamer ud mange steder.
På et tidspunkt da jeg åbnede for Havenyts forum fik jeg en masse mærkelige reklamer af letpåklædte damer i undertøj. Jeg ved så ikke lige hvad jeg så skal bruge det til og hvorfor.
Men man burde være lidt kritisk med de reklamer man ligger ud her. Havde det derimod været have værktøj, gødning og/eller andet ,som var haverelaterede var det til at forstå. Jeg er bange for at denne moderne form for markedsføring af visse produkter gøre at man så hellere ikke gider beskæftige sig med havenyt mere. At man simpelthen bare opgiver det. At der så hellere ikke mere er meget at komme efter er også ærgerligt.

Dette og mere til får mig i øvrigt til at tænke på om andre også har mistet interessen for PØ. Jeg er medlem af PØs gruppe på facebook og havde i den forbindelse skrevet et almindeligt indlæg, men da jeg skulle lægge det ind skete der intet. Der gik ca 3 dage og med en del skriverier frem og tilbage skete det endelig at en eller anden medarbejder fik løst problemet. Så nu kunne jeg så endelig se og få svar på indlægget. Det er iøvrigt meget begrænset hvad der er af nye indlæg her i gruppen, hvilket også er meget ærgerligt. Om det så skyldes at alle, der tidligere var aktive bare holder pause eller at emnet efter andres mening er uinteressant ved jeg ikke, men det er jo også nu at man kunne tage visse emner op og hermed planlægge næste års havedyrkning.

Nyt svar til emnet »Reklamekritik«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Reklamekritik

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider