Forum

Tillykke med 5 års fødselsdagen.

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: J. H., 1. marts 2007 kl. 8.34

Kære havenyt.

Et STORT tillykke fra Falster med dagen. Vi har og har haft meget glæde af havenyt de sidste 4 år. Det er det mest fantastiske online haveleksikon vi har kendskab til. Da vi startede som uerfarne haveejere, var der meget der skulle læses og afprøves i praksis -men med havenyts overskueligelighed lærte vi hurtigt af vores bommerter og er siden blevet mange haveerfaringer rigere. Vi har lige modtaget tidsskriftet Praktisk Økologi – om børn i haven, det skal havenyt have mange tak for. Der er virkelig masser af inspiration at hente og kan kun anbefales. Held og lykke med fremtidens havenyt. Vi ser frem til flere spændende og lærerige artikler og hjælp fra andre brugere.

Mange hilsner Jeanet

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne I Glostrup, 1. marts 2007 kl. 22.57

Også et stort TILLYKKE hér fra Glostrup.

Jeg bruger jeres side utroligt meget, og besøger den flere gange om ugen bare for at læse lidt på forum og i artiklerne.

Og jeg sidder ofte på nåle om mandagen indtil nyhedsbrevet kommer med ugens artikel.

Tak til Jer alle for jeres store arbejde, og fortsæt endelig på denne måde, for det er super.

Mange forårs-hilsner
Hanne

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Schneider, 2. marts 2007 kl. 12.06

Også et stort tillykke herfra. Jeg kunne slet ikke forestille mig at være foruden havenyt. Jeg er stort set på dagligt og ser frem til nyhedsbrevet hver Mandag. Det bliver vel nok dejligt at vi skal til at følge en ny have, nemlig Mads' have. Tak for det!

Venlig hilsen Lone

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 6. marts 2007 kl. 10.34

Godt gået. Ubetinget kongeriets bedste haveside.

En speciel tak til Karna Maj for hendes altid meget inspirerende skriverier.

En fryd at iagttage den vægt, man lægger på at skrive dansk uden de mange stavefejl, som præger mange andre sider på Internettet.

Tak for det og hjertelig tillykke.

Med venlig hilsen
Ole Nielsen

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Steen-Hansen, 17. marts 2007 kl. 12.35

Tak for jeres meget store indsats i redaktionen. Jeres velskrevne og oplysende artikler er det en sand fryd at kaste sig over.

Til lykke og godt haveforår til jer alle.

Desværre har jeg ikke kunnet modtage "Havenyts" billeder på nettet i nogle måneder.

Bedste hilsener – Inger Steen-Hansen

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 17. marts 2007 kl. 18.22

Ole Nielsen. Dér var den igen, den med stavefejl.

Jeg ved ikke om du er perfektionist, måske er du det ikke på andre måder. Det er måske dejligt at være tilfreds med sig, eller er der en lille bitte mindreværdskompleks i det.

Jeg mener vi alle er ordblinde på forskelligt niveau. Bruger du aldrig ordbøger eller ABC hér (for at være perfektionist)? Selv Karna laver skrivefejl og jeg vil nødig undvære de indlæg fra dem vi søger hjælp fra. Jeg vil være så åben at sige; dé giver mig lidt mere jævnbyrdighed. håp

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 18. marts 2007 kl. 10.07

Kære Hans Åge!

Jeg er skam udmærket klar over, at der findes mennesker, som er er ordblinde, og som af den årsag har et sprogligt handicap.

Dem kunne jeg da aldrig drømme om at klandre for noget som helst.

Men den kendsgerning skal ikke forhindre mig i at rose folk, som lægger vægt korrekturlæsning, før der trykkes på SEND-knappen.

Den skal heller ikke forhindre mig i komme efter de mange ikke-ordblinde, som principielt mener, at det er flintrende ligegyldigt, om man staver forkert eller rigtigt.

I øvrigt kan jeg forsikre dig om, at jeg ofte slår efter i diverse ordbøger.

Jeg kan også fortælle dig, at jeg havde en mangeårig og nu desværre afdød kollega inden for dagbladsjournalistikken.

Han var i den heldige situation, at han i de mange år fungerede som lokalredaktør på en arbejdsplads med ham som den eneste medarbejder.

Hvorfor det? Jo han var ordblind, men han klarede sig, fordi han lod sin ikke-ordblinde hustru læse korrektur på alt.

Med venlig hilsen
Ole Nielsen

PS! Jeg har i øvrigt læst flere af dine indlæg med interesse.

Nyt svar til emnet »Tillykke med 5 års fødselsdagen.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Tillykke med 5 års fødselsdagen.

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider