Forum

Til Karna Maj

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 14. april 2008 kl. 23.32

Jeg syntes at du udfører et stort og flot arbejde for Havenyt, og så skriver du mange meget fine artikler som er let læselige for alle. Bravo.

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Hansen, 15. april 2008 kl. 9.08

Det kan jeg kun give Mogens ret i, og det er rart med lidt påskønnelse til Karna. Må jeg opfordre til flere indlæg under dette emne, så Karna får en ide om, hvor mange vi er, der finder hendes indsats uvurderlig. Lars.

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Schneider, 15. april 2008 kl. 13.02

Må jeg tilslutte mig. Jeg synes at Karna Maj gør et fantastisk arbejde som vi andre nyder rigtig godt af. Både her og nu også på havelyst. Tusind tak!

Venlig hilsen Lone

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 15. april 2008 kl. 20.34

Dette sted ville ikke være det samme uden frk Karna Maj. Hendes indsats er helt i top, hvad skulle vi dog gøre uden hende til at skrive alle de gode artikler og holde folk i ørene, når diskussionerne går lidt for vidt (hans åge). Kun tiden kan vise, hvad vi har at vente os fra frk Karna Majs kreative og kloge side. Og hvor vi dog glæder os!

Hilsen Ole Gustav Arnesen

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Line Mathiesen, 16. april 2008 kl. 16.02

Jeg vil blot tilslutte mig. Havenyt er uden tvivl det bedste havesite på dansk, og det skyldes udelukkende de ildsjæle, som laver et kæmpe stykke arbejde.

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kjeld Albrechtsen, 19. april 2008 kl. 16.07

Der burde blive gjort mere ud af at de der står bag siden kommer frem i lyset og bliver hyllet.

Kærlig hilse Kjeld

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nina Z., 14. marts 2015 kl. 16.55

Hvis det er her, Karna Maj bliver rost, vil jeg gerne deltage. Der er for øjeblikket en del kommentarer i dagspressen om retskrivning og kommatering, og det fik mig til at læse Karnas artikler med "lærerbrillerne". Hvor er det en fornøjelse at se en så glimrende beherskelse af sproget både formuleringsmæssigt og grammatisk. Det er også tydeligt at se, at Karna Maj - som en sjældenhed i dag - læser korrektur på sine artikler, så tastefejl ikke viser sig. Tak for artiklerne både sprogligt og indholdsmæssigt.

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 14. marts 2015 kl. 18.37

Enig!

Jeg har tidligere læst korrektur på medlemsbladet for Praktisk Økologi, og der var godt nok ikke meget at komme efter i Karnas artikler :)

Og ja - stor ros for indholdet også. Jeg er imponeret over, at jeg efter så mange år stadig får nye tips og idéer i det ugentlige nyhedsbrev!

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle *, 15. marts 2015 kl. 7.26

Jeg vil tilslutte mig hyldesten af Karna Maj, for alt det gode hun gør for os. Som allerede er beskrevet.
Og fordi hun er den hun er, kan man også mærke glæden i hendes stil.

Jeg vil også gerne hylde alle de andre som er med til at gøre denne side så god. Eksperterne og brugerne af siden.

Helle-Sofie

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 15. marts 2015 kl. 8.16

Nu skriver Kjeld "Der burde blive gjort mere ud af at de der står bag siden kommer frem i lyset og bliver hyllet."
Jamen det gør vi sikkert allerbedst ved, dels selv at være medlem af Praktisk Økologi, og ikke mindst dels ved at udbrede kendskabet til al den dejlige viden og inspiration man kan hente her, ikke mindst takket være ildsjæle som Karna Maj og hendes fæller i PØ.
En stor cadou til hele holdet på PØ

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jens Knudsen, 15. marts 2015 kl. 9.00

Jeg vil da også være med til give Karna Maj en stor ros for sin indsats med mange gode artikler om mangt og meget.

Hun er i stand til med sine beskrivelser både at være informativ og samtidigt med at kunne udtrykke glæden bag det hele.
Som bruger af dette forum læser jeg meget gerne hendes indlæg.

11 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Willy N, 15. marts 2015 kl. 9.16

Har Karna Maj fødselsdag?
Eller måske foråret?
Men bestemt.
Karna Maj skaber en rigtig ramme for en meget interessant side. Uden Karna Majs bidrag ville jeg næppe søge siden så ofte som jeg gør og håber da, at hun også i det daglige får påskønnelse af indsatsen.
Jeg mener da også, at mange andre - f.eks. eksperterne - skal have en tak. Efterhånden som jeg er blevet lidt fortrolig med siden, desto større er min viden blevet om, hvor omfattende materiale der findes på den.
Min tilgang er - for et års tid siden - forummet. Først senere - og i høj grad som resultat af Karna Majs aktuelle artikler - er den blevet en naturlig platform at åbne. Næsten dagligt.

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 11. april 2015 kl. 12.03

Kjære venner! Her maa jeg da skam erklære mig helt og holdent enig. Det er alle tider til stor glæde at klikke sig ind paa denne side her paa inter nettet og læse artikler, som er gjanske spændende - ligesom det er skønt med alle de tips og ideer, der maatte være at finde, naar det maatte komme til havedyrkning. Ja, det er da skam ej for meget sagt, at frk Karna Maj maatte være en muse, naar det kommer til havedyrkning med mere. Tak for det!

Mvh Eivin (^_^)

Nyt svar til emnet »Til Karna Maj«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Til Karna Maj

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider