Forum

Angivelse af hjemby

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 11. juli 2008 kl. 12.42

Hej,
jeg synes, at dette er en fantastisk hjemmeside, som der er stor brug for. Det ville dog være dejligt, hvis det var obligatorisk at skrive hjemby på, når man ønsker at bytte planter, eller om I bare i indledningen bad om, at det blev tilføjet alle indlæg. Mvh Anne

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 11. juli 2008 kl. 16.00

Ja, hvis man selv skal hente eller bringe planterne er det nok en god ide at man skriver hvor man bor, men jeg har selv sendt mange planter rundt om i landet med post, det fungerer fint, og portoen er ens uanset hvor i landet man bor, så det jeg vil med dette indlæg er bare at man også skal skrive om man vil betale portoen hvis det er for langt at køre.

2 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 12. juli 2008 kl. 20.04

Vi kan jo skrive 5500 hvor jeg bor i. håp

3 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 18. august 2008 kl. 15.29

Hej

Du glemte selv, at skrive din hjemby på...

MD
3930 Kangilinnguit

4 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 18. august 2008 kl. 21.03

Michael Duff – er det mig du hentyder til?

5500 kan selv postvæsenet og politiet finde ud af, men du er jo altid pøjsomt – vist nok. Du forstod den i hvertfald slet ikke. håp

5 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: MD, 19. august 2008 kl. 7.57

Kære hr. håp

Jeg forstår sørme godt, at de Hr. håp er fra 5500 Middelfart. Men Anne startede dette indlæg, med at foreslå at afsenderen opgav sin hjemby. Så var det jeg tænkte, om ikke Anne selv havde glemt at skrive det...Det er jo altid godt at gå i forvejen med et godt eks, hvis man vil have noget gennemført.

Det var sørme ikke dig jeg mente. Hvordan kunne du tro det?

MD
3930 Kangilinnguit

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 19. august 2008 kl. 17.32

Indrømmet, jeg er en hest, glemmer selv at skrive postnr. en gang i mellem, men jeg bor da i 7500 Holstebro! Skal prøve at huske det hver gang. Mange hilsner Anne

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans, 19. august 2008 kl. 20.51

Det med postnummer er vel kun aktuelt hvis man skal bytte, eller afhente et eller andet. Det er nok de færreste som lige kommer forbi 3930 Grønland.

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 22. august 2008 kl. 21.28

Det er jo netop det N, vi er ved at klarlægge. Det er så nemt at kun skal bladre op til,: postnummeret. Mere enkelt kan det ikke være. håp

9 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter, 1. november 2009 kl. 12.45

Til håp

Der er nok ikke stemning for at anvende postnr, når ingen gider at skrive det. Med mindre de gider og skrive det, er der vist ingen fleretal for det. Men når debatørende ikke skriver det, er det måske fordi de ikke syntes det er en smart ide. For så var der nok flere, så allerede var begyndt, hvis de syntes det var en god ide. Men det er vist kun dig der syntes det er en genial ide, for der er ikke andre der er gået med på forslaget, om at anvende postnummer, når det oprettes et indlæg.Der er nok ikke stemning for at anvende postnr, når ingen gider at skrive det. Med mindre de gider og skrive det, er der vist ingen fleretal for det. Men når debatørende ikke skriver det, er det måske fordi de ikke syntes det er en smart ide. For så var der nok flere, så allerede var begyndt, hvis de syntes det var en god ide. Men det er vist kun dig der syntes det er en genial ide, for der er ikke andre der er gået med på forslaget, om at anvende postnummer, når det oprettes et indlæg.Der er nok ikke stemning for at anvende postnr, når ingen gider at skrive det. Med mindre de gider og skrive det, er der vist ingen fleretal for det. Men når debatørende ikke skriver det, er det måske fordi de ikke syntes det er en smart ide. For så var der nok flere, så allerede var begyndt, hvis de syntes det var en god ide. Men det er vist kun dig der syntes det er en genial ide, for der er ikke andre der er gået med på forslaget, om at anvende postnummer, når det oprettes et indlæg.Der er nok ikke stemning for at anvende postnr, når ingen gider at skrive det. Med mindre de gider og skrive det, er der vist ingen fleretal for det. Men når debatørende ikke skriver det, er det måske fordi de ikke syntes det er en smart ide. For så var der nok flere, så allerede var begyndt, hvis de syntes det var en god ide. Men det er vist kun dig der syntes det er en genial ide, for der er ikke andre der er gået med på forslaget, om at anvende postnummer, når det oprettes et indlæg.

Nyt svar til emnet »Angivelse af hjemby«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Angivelse af hjemby

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider