Forum

Forbedring

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 13. august 2009 kl. 20.39

Karma Maj har meget godt i munden, men munden er jo lukket og det er ønskerne også. Lige så snart jeg forsøger at holde hende op på at Praktisk Økologi er noget som interesserer mig slettes det, hvorimod nogle som forsøger at udvikle, evt. humoristisk sans her i haveprogrammet for de ubegrænset spalteplads. håp

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 16. august 2009 kl. 20.33

Undskyld Karna Maj
– du har ubehageligt job, men også et vigtigt job. Et job som interesserer mange. Vi hygger og med dig.

Der farer desværre nogle bogstaver forkert rundt på mine tangenter, men jeg tror du forstår mine problemer.

Åbenbart kan din slettepen godt vurdere os på saglig måde når ellers interessante personer kammer lidt over og justerer os lidt. Dit job må også være grinagtigt tit. Jeg har fået skår i selvtilliden. tak. håp

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente, 16. august 2009 kl. 21.46

Søde Hans Åge, vil du ikke overveje at undlade at skrive når du er i dårligt humør, kun skrive når det er økologisk relevant? Dine indlæg er bekymrende – giver ovenstående mening for dig selv?

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jonas Vang, 17. august 2009 kl. 0.21

Hans åge, kan du ikke venligst afstå fra at bruge denne side mere. Det er ubehagelig læsning med alt dit brokkeri. Hvad med at bruge energien på noget andet. For eksempel i haven.

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Muhamad Amed, 17. august 2009 kl. 1.08

Hans aage brokl og brok det majet grim at læs på her og det ander sted her pa side

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 4. december 2010 kl. 10.29

Heldigvis kan vi da alle være her, ogsaadan skal det ogsaa være paa en side som denne, hvor højt faglighed alle tider er i fokus. Og saa ønsker jeg jer en vidunderlig dag her fra det vestfynske.

Mvh Eivin (^_^)

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mikkel T., 5. december 2010 kl. 13.44

Haha hold da op en gang sort snak, hvad siger manden?

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Davidsen, 4. september 2011 kl. 8.57

Hej, ville det ikke være muligt, at bynavnet kommer med, når navnet vises på et indlæg f.eks. under plantebytte. De fleste af os glemmer at oplyse, hvor vi kommer fra, når der søges planter. Mvh Anne

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 17. november 2011 kl. 1.30

Kære Anne, jeg er ej sikker paa, jeg maatte forstaa, hvad du mener. Bynavnet kan man jo alle tider selv tilføje, om man maatte finde det formaalstjeneligt.

Mvh Eivin (^_^)

Nyt svar til emnet »Forbedring«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Forbedring

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider