Forum

Hvor er det et dejligt forum

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Sonja Kristensen, 27. maj 2011 kl. 16.56

Tak til alle jer skønne havemennesker, fordi i gør dette forum så godt. Jeg er forholdsvis ny, både herinde og i havesammenhæng. Hvor har jeg fået nogle dejlige behjælpelige svar herinde. Mange tak alle sammen.

1 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper N., 1. juni 2011 kl. 21.48

ahhhh, alt er relativt.........

2 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johan Præst, 27. juni 2011 kl. 13.34

Jeg er ny her på siden, men hvor er her dog dejligt og rart at være.

Kærlig hilsen Johan Præst.

3 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 25. juli 2011 kl. 16.08

Jeg vil godt give en tak til alle, der er med til at gjøre dette fora til en god oplevelse.

Mvh Eivin (^_^)

4 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 27. juli 2011 kl. 12.09

Ja men de der føler sig kaldet til at kommentere snart sagt alt, uden overhovedet at ha' noget at bidrage med, de gør det efterhånden til en blandet fornøjelse !

5 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 27. juli 2011 kl. 14.03

Jeg mener ikke der maatte være noget urelevant i at give sin glæde for denne side tilkende i denne traad, som er oprettet til netop formaalet. Er det tilfældet, maa det være op til redaktionen at slette en saadant traad.
Vi er mange, der er glade for havenyt.

Mvh Eivin (^_^)

6 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Holm, 10. maj 2012 kl. 19.09

Jeg vil også, relevant for denne tråd, udtrykke min begynderglæde over sitet.
Herligt!

7 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 10. maj 2012 kl. 22.26

Jeg er enig med dig, Gert

8 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 11. maj 2012 kl. 0.11

Ja det er nemmerlig helt rigtigt. Vi bør da alle holde et stramt fagligt fokus. Husk nu: Adel forpligter!

Mvh Eivin (^_^)

9 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 11. maj 2012 kl. 18.16

Jeg vil også gerne medgive, at jeg synes det er et godt forum. Jeg bliver klogere af det! Og det er dejligt med andre, som har den samme interesse. Jeg får meget inspiration her.
mvh
Elsebeth

10 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 11. maj 2012 kl. 20.17

Jeg er også enig med dig, Gert - det er fint, når indlæggene har noget at bidrage med :)

11 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. maj 2012 kl. 15.10

Jeg hader bare når en hvis herre har det med at være Rasmus modsat og skal komme med mod argumenter og lade en fremstår som en bevist fagidiot, der heller skulle have sine skolepenge tilbage, det p..... Mig i øjeblikket. Kan den herre ikke lære og lukke r.....

12 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 12. maj 2012 kl. 22.25

Søren, hvor er det dog rigtigt! Huske nu paa, at vi alle bærer vores del af ansvaret for at dette er et informativt fora med videre.

Mvh Eivin (^_^)

13 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Maj-Britt B., 13. maj 2012 kl. 8.28

Hvor er det sørgeligt med alt det "hakkeri" af 2 kamphaner her på en ellers genial side.....
I skulle tage og sætte jer sammen over en havebajer !
Folk har mange måder at holde have på, og derfor er der forskellige svar på div. spørgsmål !

14 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 13. maj 2012 kl. 12.47

Kære Maj-Britt, om det maatte være mig, du der henviser til, ja da maa jeg da blot informere om, at jeg da ej hakker, men derimod er helt enig med Hr Søren om, at vi her paa siden er ganske forpligtede til alle at holde et højt fagligt fokus. Det har jeg da skam alle tider sat en ære i at opretholde saaledes fra egen haand.

Mvh Eivin (^_^)

15 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 13. maj 2012 kl. 17.37

Det har intet med Eivin at gøre men med hr.Henry G., der åbenbaret ikke har kunne tåle alt jeg gjorde Anja opmærksom på at jeg havde fået en anden erfaring omkring høns, end den der stod beskrevet i diverse hønsebøger, hvorefter jeg fik læst og påskrevet af Anja.......At jeg og tilmed andre skribenter skal nedgøres, af hr. Hr. Henry G, på baggrund af denne dialog ser jeg både som en uforskammethed og flabethed,
fra en person der ikke engang vil fortælle hvilket faglig baggrund han selv har, så han kan overbevise os andre, at han har noget at have tingene i, hvilkett jo ikke altid fremkommer af de svar han giver her i gennem.
Hvis man man skal sidde og kritisere andre ,så søg lige for selv og have sit på det rene . Det mener jeg ikke Henry G har . Jeg vil få gerne vide om det er noget han vil blive ved med at praktisere, for så synet jeg han skulle finde et andet forum og forvirre folk.

16 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Maj-Britt B., 13. maj 2012 kl. 19.03

Det var Henry og Søren jeg mente..
Undskyld hvis du troede det var dig Eivin :0)

17 af 17 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 13. maj 2012 kl. 21.47

Kære alle, lad den ligge her saa. Som jeg skrev tidligere er jeg helt enig med Søren. Og saa haaber jeg da at I alle har haft en dejlig weekend.

Mvh Eivin (^_^)

Nyt svar til emnet »Hvor er det et dejligt forum«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Hvor er det et dejligt forum

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider