Skrevet af: Veni Dyrstrøm, 7. oktober 2015 kl. 15.16
Jeg har en have med pigeoner hvor alle æbler har orm i ! Kan jeg få et godt råd til hvad jeg gør med træet så det ikke sker næste år ? VH
VD
Skrevet af: Søren S Duun, 7. oktober 2015 kl. 18.40
Hej Veni.
Har du prøvet at søge på "orm i æbler" oppe i søgefunktionen.? Der ligger nogle artikler om emnet gemt heri.
Hilsen Søren.
Skrevet af: Søren S Duun, 7. oktober 2015 kl. 19.21
Ps. søg også på æblevikler, Steen Porse . Så dukker der en god artikel op hvor du kan læse mere om orm i æbler og hvad du kan gøre for at forebygge et angreb.
Jeg kan desværre ikke finde ud af, at lave en genvej med telefonen her for det havde gjort det nemmer at du lige kunne hoppe frem til hjemmesiden .
Skrevet af: Søren S Duun, 7. oktober 2015 kl. 19.23
Ps. søg også på æblevikler, Steen Porse . Så dukker der en god artikel op hvor du kan læse mere om orm i æbler og hvad du kan gøre for at forebygge et angreb.
Jeg kan desværre ikke finde ud af, at lave en genvej med telefonen her for det havde gjort det nemmer at du lige kunne hoppe frem til hjemmesiden .
Skrevet af: Veni Dyrstrøm, 8. oktober 2015 kl. 9.41
Tusind Tak - jeg er ny på have fronten :) VH Veni
Skrevet af: Lisbeth Antonsen, 8. oktober 2015 kl. 21.11
Hej Veni,
jeg har ikke lige læst de links, der bliver henvist til, men husk at tage en daglig runde og samle de æbler op, der er faldet ned, så kan man reducere ormenes mulighed for at gemme sig i jorden, og dermed avle en ny generation til året efter.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > æbletræ pigeon