Forum

Myggestik kan være farlige.

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. juli 2021 kl. 20.30

Efter at have døjet med insektstik/bid i godt 4 uger og nærmest har endevendt huset, måtte jeg til læge i går. Myggestikkene fra for 4 uger siden klør stadigvæk. ( hm..et meget ubekvemt sted 7+ 2 stik ved trussekantens benudskæring. Forklaring på hvorfor lige der, er ligetil: efter en lang dag i haven trængte jeg om natten til at få rettet ryggen den anden vej og har en knæliggende øvelse til det. Den chance benyttede myggene sig af. I går havde jeg så et 2 dage gammelt stik, som havde bredt sig til enstor rød ophovnet plamage med blæner, som kløede afsindigt.
Myggestiks allergi, som godt kan være farlig ifølge lægen. Nu er jeg på antihistaminer og det hjælper. Var jeg dog bare gået til læge
Tidligere. Mit indlæg her skal være til oplysning om at man ikke skal tage let på myggestik der varer længere end par dage.
Jeg skal forskåne jer for billeder af mine myggestik :-)
Ingeborg

Nyt svar til emnet »Myggestik kan være farlige.«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Myggestik kan være farlige.

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider