Forum

Hvor køber i nyttedyr

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anders Pedersen, 6. april 2023 kl. 23.01

Jeg ser at de rovmider jeg skal bruge, på mystisk vis koster det samme eller næsten det samme uanset hvor jeg leder.

Hvor får man bedste pris?

Er der nogen der har erfaring med at handle i udlandet?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 7. april 2023 kl. 11.47

Hej Anders.

Nu har jeg ikke selv brugt nyttedyr ,så jeg har sikkert bare været heldig. Men at købe dem via udenlandske hjemmesider/firmaer ville jeg ikke gøre. Dels ved jeg ikke med kvaliteten og dels ville jeg frygte at de evt ville gå til undervejs. I Danmark har vi en høj kvalitet

Men hvor de er billigst ved jeg ikke, kun at de kan bestilles hjem via nogle bygge og supermarkeder. Jeg tror at der er monopol på dem så prisen ligger fast, men jo flere du køber jo billigere. Hvis man kan slå sig sammen med andre kan de fås billigere

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anders Pedersen, 7. april 2023 kl. 12.35

Tak for indlægget, men spørgsmålet er stadigt ubesvaret.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 7. april 2023 kl. 12.52

Hej Anders.

Beklager at du ikke fik et svar på dit spørgsmål, men vi må ikke nævne specifikke firmaer, der ikke annoncere her i på Havenyt.
Disse links vil som udgangspunkt blive slettet . Ligesom nævnes andre ikke relevante firmaer vil blive redigeret...

Jeg ved godt at det er ret irriterende, men sådan er reglerne nu engang. Så hvis du er på Facebook kan du evt spørge her...

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 7. april 2023 kl. 13.16

Hej igen .

I denne artikel skrevet af Karna Maj er nævnt nogle producenter af nytte insekter og som med stor sandsynlighed er dem ,der levere til alle dem, der sælger nyttedyr i Danmark og dem er der mange af

www.havenyt.dk/artikler/dyrkningsmetoder/skade_og_nyttedyr/81.html

Som nævnt tidligere så er jeg sikker på at der er monopol på nyttedyr , lidt ligesom man kender det fra andre brancher

Nyt svar til emnet »Hvor køber i nyttedyr«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Hvor køber i nyttedyr

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider