Skrevet af: Claus Nørgaard, 22. juni 2026 kl. 8.44
Nogle af vores nye hindbærskud begyndte i maj at hænge med hovederne. Nu er toppen visnet og da vi klippede skuddene af var der spor af larvegange.
Hvad bor i vores hindbær ?

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Hindbær