Forum

Er det bare min have der ædes op…

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: J. H., 7. august 2006 kl. 16.11

... for jeg synes at netop i år er storslem, næsten alt bliver mere eller mindre gnavet i stykker.

Drivhuset med chilli, basilikum og agurker har stået for skud. Kryddertomaterne er der dog ingen smådyr indtil videre der har været besynderligt interesseret i.

Ude er det diverse træer, sommerblomster og tilplantede krukker med flerårige tilplantninger.

Hvad oplever I derude?

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle Nørgaard, 7. august 2006 kl. 19.14

Hej Jeanet

Det har godt nok været en meget mærkelig sommer. Jeg har også oplevet at meget er blevet ædt. Jeg såede sommerblomster da det var lunt i maj, så kom der en kuldeperiode, og så den tørke vi har haft i hele juli iog indtil nu har gjort, at enten er planterne ikke blevet til noget eller så er det blevet nogle små pjevset nogen. Mine roser har haft kort blomstrings periode osv. osv. Så alt i alt en meget mærkelig sommer set ud fra havens synspunkt, så godt man ikke skal leve af det, og så må vi bare prøve igen til næste år, for mon dog vi får sådan en supersommer igen?

Helle – www.helleshave.dk

Nyt svar til emnet »Er det bare min have der ædes op…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skadedyr og plantesygdomme > Er det bare min have der ædes op…

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider