Forum

Har du en stikling?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Bente Poulsen, 7. juli 2016 kl. 20.55

Hej, jeg er meget interesseret i flerårige grøntsager og har forsøgt mig med Nine Star Perennial Broccoli, sået som frø - ad 2 omgange, men jeg havde ikke videre held med at få dem til at gro.

Nu har jeg så fundet ud af, at de kan stikling-formeres og vil gerne prøve, om det går bedre. Lidt sent, måske, men alligevel.

Derfor vil jeg spørge jer dygtige havefolk, om nogen har en stikling jeg kan få lov at købe? Så vil jeg blive rigtig glad.
Jeg har ikke kunnet opdrive hverken frø, stikling eller planter nogen steder indtil videre...... på forhånd tak.
Vh Bente

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gartner Duun, 7. juli 2016 kl. 23.07

Hej Bente .

Du finder dem nok nemmest ved at søge via den Facebook gruppe ( frøsamlerne) som er på nettet.
Jeg tør godt og sige at det er meget få som har den du søger herinde under Havenyt. ( Det er mit indtryk) så du skal være meget heldig .
På facebook gruppen har jeg set den blive nævnt nogle gange .

Hilsen Søren

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Poulsen, 8. juli 2016 kl. 17.55

Hej Søren - mange tak for dit svar - jeg vil forsøge i den FB gruppe og se, om det kan lykkes - tak for tippet ; )
Vh Bente

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 8. juli 2016 kl. 22.27

Ellers prøv at kontakte Naturplanteskolen, der har et stort udvalg af flerårige, spiselige planter :)

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Sonja Heden, 23. august 2016 kl. 18.24

- jeg har netop også fundet Permakulturhaven på nettet .. de har en liste så lang :-)

Nyt svar til emnet »Har du en stikling?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skovhave, flerårige grønsager og permakultur > Har du en stikling?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider