Forum

Havebøger

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: René J., 18. november 2025 kl. 20.05

jeg kan se det her spørgsmål er blevet stillet for 20 år siden, så det er nok på tide det kommer op og vende igen.

prøver her inde, men overvejede også det fri debat.

nu har jeg fået hjælp til at designe en skovhave/permahave på små 100M2 men jeg mangler et par gode bøger om hvordan jeg holder den, beskæring og opformering og der ud over kunne jeg godt tænke mig en bog om hvordan jeg bedst bruger mit drivhus alle årets 12 måneder frem for at havemøblerne bliver stablet der inde når tomaterne kommer ud.

så er der nogen der har et par gode bud til ønskesedlen på et par "uundværlige" havebøger?

Med Venlig Hilsen
René

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 18. november 2025 kl. 22.11

Hej Rene.

Jeg tror ikke at de bøger du efterlyser findes. I hvertfald ikke på dansk
Måske du skal prøve nogle udenlandske boghandler..

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lotte Hansen, 19. november 2025 kl. 10.05

Jeg kan ikke lige komme med nogle bud på de helt rigtige bøger.Men hvad med at sætte en formiddag eller andet tidspunkt af til en tur på dit lokale bibliotek og så kig på hylderne med havebøger.Måske er der nogle der opfylder dit behov som du så eventuelt kan investere i.

Nyt svar til emnet »Havebøger«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Skovhave, flerårige grønsager og permakultur > Havebøger

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider