Forum

Mine hibiscus blomster krøller

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anne Dinnesen, 24. juni 2013 kl. 9.40

Jeg har en hibiscus, som jeg har haft nok 2 år, den blomstre fint og lige nu har den 4 blomster og nok 10 knopper på vej. Men alle de 4 blomster som er på nu har alle et mystisk udseende, de andre blomster den har haft på har været helt perfekte i udseendenet. Det er som om at blomsterne ikke bliver ordentligt udviklet før den skyder.
Planten blev i foråret, plantet over i en større lerpotte, hvor der er selvvanding i den. Den får gødning ca hver 14. dag og står i en terassedør hvor den får meget lys.
Er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg kan gøre for at hjælpe min hibiscus.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Dinnesen, 27. juni 2013 kl. 11.48

Er der slet ingen der har nogen ide om hvad det er der gør at mine blomster ser så mærkelige ud.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 27. juni 2013 kl. 19.35

Hej Anne,

Jeg ved ikke så meget om hibiscus, men jeg mener, at mine har set tilsvarende ud, når de var ved at springe ud. Jeg tror i hvert fald ikke, at den fejler noget. Forsvinder "vridningen" ikke, når de springer helt ud?

Elsebeth

Nyt svar til emnet »Mine hibiscus blomster krøller«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Mine hibiscus blomster krøller

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider