Forum

Jiffy Potter og vand

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Johnny Jorsal, 2. april 2014 kl. 22.50

Jeg har købt frø fra Bjarnes frø, og spurt lidt til hans erfaringer og fremgangsmåde med at så i Jiffy Potter, han meldte tilbage at det var vigtigt at de ikke var for våde, jeg spurte så hvordan han vandede dem op så de ikke blev for våde, for jeg putter bare mine i en skål og lader dem suge alt det de kan, og så er de i alt fald driv våde, det har han så ikke lige fået svaret tilbage på, han har nok travlt med at pakke frø. Så jeg ville hører her, hvordan I vander jeres Jiffy Potter op så de ikke bliver for våde.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 3. april 2014 kl. 12.17

Jeg gør det, at jeg hælder ca 0,5 cm vand i bunden af en beholder med lige bund, som jiffypotterne står i. Hver eller hver anden dag - så snart det ser ud, som om jorden er ved at være tør.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Johnny Jorsal, 3. april 2014 kl. 13.29

Undskyld det var mig der ikke var specifik nok, det var under spireprocessen at Bjarne skrev at de 2 ting der var dræbende for et frø, var for meget vand og ingen luft, og at Jiffy potterene ikke måtte sejle i vand når jeg lagde et frø i. Også ville jeg bare hører hvordan I vander jeres potter op første gang.

Nyt svar til emnet »Jiffy Potter og vand«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Jiffy Potter og vand

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider