Forum

Tagetes

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Dan Sjørup, 29. juni 2014 kl. 21.44

Hej er der nogen der ved hvorfor mine tagetes ikke kommer med blomster, de er sået fra frø i vindueskarmen i foråret, og var ranglet i starten, kom sener i drivhuset og på friland, men der er ikke nogen af dem der har blomster, hvad skyldes det ?

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Nielsen, 29. juni 2014 kl. 22.29

Hej Dan. Det har jeg oplevet for 2 år siden. Jeg havde en ide om i hovedet, hvor høje tagetes almindeligvis bliver. Der kom ingen blomster da jeg mente det var på tide i følge ( min) højde. Tilfældigvis havde jeg gemt pakken med de sidste frø. Det viste sig at de tagetes jeg havde købt blev hvad der svarer til knæhøjde og blomstrede derfor også langt senere. Ikke sikkert at det er problemet, men ser de ellers raske ud, må du væbne dig med tålmodighed.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annette Lundgaard, 30. juni 2014 kl. 15.36

Hej Dan
Ærgerligt med dine tagetes. Mine trives og blomstrer fint. Jeg såede dem i drivhuset og plantede dem ud. De er ret lave, hvad navnet også siger. På posen står lav fløjlsblomst Marietta

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dan Sjørup, 1. juli 2014 kl. 20.48

Hej og undskyld jeg ikke har svaret 5 før. Var uden min adgangskode :-( det var nogle frø taget fra nogle planter sidste år. De var lave og købt da de stod i blomst

Nyt svar til emnet »Tagetes«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Tagetes

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider