Forum

Overvinter

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Arne Christiansen, 2. marts 2022 kl. 7.47

Jeg har harft mine Pelargonier til af overvinter. Men nu er jorden hård som en sten.Skal de vandes lidt efter lidt eller sættes ned i en spandvand for af genemvande ?

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 2. marts 2022 kl. 10.14

De skal jo have lidt vand selv om de er i dvale. De skal ikke gennemvandes, før de skal til at gro.

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 2. marts 2022 kl. 11.17

Jeg giver mine en sjat vand hver 4-5 uge vinteren igennem , mange har blomstret vinteren igennem .

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Bro Christensen, 5. marts 2022 kl. 21.33

Mine pelargonier bliver sat i kælderen i slutningen af oktober eller først i november. De får intet vand før om 14 dage.
De klarer dårligt meget vand på en gang efter en lang vinter - vær forsigtig.
Der er osse nogen som har brugt at hænge planterne på en snor om vinteren. Det tåler de sagtens

4 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Bro Christensen, 5. marts 2022 kl. 21.33

Mine pelargonier bliver sat i kælderen i slutningen af oktober eller først i november. De får intet vand før om 14 dage.
De klarer dårligt meget vand på en gang efter en lang vinter - vær forsigtig.
Der er osse nogen som har brugt at hænge planterne på en snor om vinteren. Det tåler de sagtens

5 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Bro Christensen, 5. marts 2022 kl. 21.33

Mine pelargonier bliver sat i kælderen i slutningen af oktober eller først i november. De får intet vand før om 14 dage.
De klarer dårligt meget vand på en gang efter en lang vinter - vær forsigtig.
Der er osse nogen som har brugt at hænge planterne på en snor om vinteren. Det tåler de sagtens

6 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pia Bro Christensen, 5. marts 2022 kl. 21.34

Mine pelargonier bliver sat i kælderen i slutningen af oktober eller først i november. De får intet vand før om 14 dage.
De klarer dårligt meget vand på en gang efter en lang vinter - vær forsigtig.
Der er osse nogen som har brugt at hænge planterne på en snor om vinteren. Det tåler de sagtens

Nyt svar til emnet »Overvinter«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Overvinter

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider