Forum

Inspiration

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 8. februar 2011 kl. 0.42

Denne nye kategori synes særligt skøn, da jo netop vinduskarmen er et sted, hvor der lader sig gro arter og sorter af eksotisk karakter, som jo da saadan ej lader sig gro paa friland. Desværre kunne man fristes til at sige. Ja mandariner er allerede bragt paa banen og tak for det. Jeg vil da i denne sammenhæng ogsaa gerne dele erfaringer med hensyn til hvad som lader sig gro i vinduets varme. For det er næsten kun fantasien, der lader sætte grænser. Saaledes haver jeg da ligeledes selv tidligere groet papaya, mango, mange slags citrus, palme, figen og forskellige slags kaktus. Om andre maatte sidde inde med inspiration saaledes ja da kan vi her deles om det. Nu har jeg i hvert fald kommen med lidt inspiration til denne underholdende verden. Tak. Jeg glæder mig til at høre, hvad I andre mon maatte gro i karmen.

Mvh Eivin (^_^)

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kathrine Andersen, 19. februar 2011 kl. 13.10

det lyder spændende. jeg har en bred vindues karm med kæmpe vinduer mod syd. men nabo huset er ikke så langt væk så der er vel medium med sol. jeg vile gerne udnytte pladsen til nogen helårsplanet der dufter og er spiselige så man også har køkkenhavns glæder om vinteren. Nogen ideer til dette?
lige under vindueskarmen står en radiator der jo altså må være i brug om vinteren...

Nyt svar til emnet »Inspiration«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Inspiration

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider