Forum

Billeder af amaryllis

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 9. februar 2011 kl. 19.44

Jeg har en god artikel af Camilla Plum om amaryllis, som skal lægges ud på Havenyt. Men jeg mangler gode billeder til artiklen. Nu håber jeg, at der er nogle brugere her på Havenyt, som har eller kan tage nogle amaryllisbilleder, som jeg kan få lov til at bruge til artiklen.

Det vil være fint med fotos af nogle flotte billeder af forskellige amaryllissorter i blomst.

Derudover skulle jeg gerne have billeder af amaryllis med blade i den periode, hvor planten står og samler ny næring. Måske er jeg så heldig, at der er nogen, som har taget billeder af amaryllis på sommerophold ude i haven.

Billeder af amaryllisløg er også velkomne - også gerne hvor man kan se at det skyder igen.

Og er der en samler, som også har billeder af amaryllisarter, så er det fantastisk.

Mange ønsker - nu håber jeg bare på i det mindste nogle få billeder, så artiklen kan komme på. Jeg kan altid lægge yderligere billeder på artiklen.

Billeder kan sendes til redaktionen@havenyt.dk.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 12. februar 2011 kl. 9.29

Hej Anja

Tak for de fine billeder af amaryllis - de er nu brugt i artiklen.

Hilsen Karna

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 12. februar 2011 kl. 9.30

Artiklen er nu publiceret:

www.havenyt.dk/artikler/prydhaven/blomster/loeg_og_knolde/1130.html

Der er stadig plads til flere billeder i artiklen - gerne nogle, hvor man kan se de grønne blade.

Med venlig hilsen
Karna

Nyt svar til emnet »Billeder af amaryllis«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Billeder af amaryllis

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider