Forum

Anthurium (Flamingoblomst)

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karin Krautwald, 1. marts 2011 kl. 16.55

Jeg har nogle aflæggere af mine Anthurium med små blomster
lilla, lyserød og mørkerød som jeg gerne vil af med, hvis det skulle have interesse jeg har 4 mørkerøde og 2 lille og 1 lyserød.
kontakt mig hvis det skulle have interesse.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin Krautwald, 1. marts 2011 kl. 16.56

det hedder selvfølgelig lilla og ikke lille - der var jeg lidt for hurtig på tasterne.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 2. marts 2011 kl. 7.34

Jeg holder meget af Flamingoblomsterne men er ikke god til at have dem i længere tid. Jeg vil meget gerne eje en lilla og gerne en beskrivelse af hvordan du holder liv i dem - endda så længe at de laver aflæggere.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin Krautwald, 2. marts 2011 kl. 8.26

Hej Bente.
Først må jeg lige vide hvor du bor. Og du kan sagtens få en plante af mig. Jeg vil ikke sige de laver aflæggere, men jeg deler dem når de bliver for store. Pasning. Den må aldrig tørre ud, ikke stå i direkte sol men gerne lyst og skal kun gødes sparsomt i sommermånederne. Men når du får en af, så skal jeg lægge en udførlig dyrkningsvejledning ved.
hilsen Karin Krautwald

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 2. marts 2011 kl. 9.09

Kære Karin. Jeg var egentlig bange for at jeg gav mine for meget vand og har gerne vandet i underskålen. Jeg bor i nordsjælland men har min gang i Kbh. Hvis du sender mig din mailadresse (post@juul-munk.dk) kan jeg, hvis du er interesseret, sende dig en liste over mine planter i haven og evt. lave stiklinger til dig herfra. Jeg holder f.eks. meget af storkenæb og juleroser som jeg har en del af.
KH Bente

Nyt svar til emnet »Anthurium (Flamingoblomst)«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Anthurium (Flamingoblomst)

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider