Forum

Pelargonie – stiklinger byttes

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Eli Posselt, 18. maj 2011 kl. 19.44

Har du for mange pelargonie-stiklinger og vil bytte, og kender du det nøjagtige navn på dem, er jeg måske interesseret, jeg har et halvt hundred forskellige sorter alle med navn, bl. a. forskellige duftpelargonier men også spændende gamle zonale-sorter.
Er bl.a. interesseret i at få en stjerne-pelargonie, der hedder Vancouver Centennial. Jeg vedhæfter et billede af denne.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jørgen Nielsen, 9. juni 2012 kl. 11.36

Hej
Ja dit tilbud er godt nok 1 år gammelt men det kunne jo tænkes det stadig står ved magt. jeg har lidt P. fra sverige, som jeg købte derovre sidste år. Samt nogle duft. Måske det kunne have interesse.
Hilsen Jørgen

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eli Posselt, 9. juni 2012 kl. 11.51

Ja, der er gået et år, og jeg har nu over 100 pelargonier (og ikke 50, som da jeg skrev), og jeg er ved at nå til bristepunktet mht. plads, men jeg bliver jo alligevel nysgerrig, når jeg hører, du har svenske sorter. Jeg har bredt mig, har mange duftpelargonier men mest zonaler. Hvis du har en liste over dine pelargonier, så send den venligst til min e-mail: Eli.Posselt@hotmail.com, så kigger jeg på den. Venlig hilsen

Nyt svar til emnet »Pelargonie – stiklinger byttes«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Vindueskarmen > Pelargonie – stiklinger byttes

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider