Skrevet af: Lis Johannesen, 14. juni 2005 kl. 20.46
Er der nogen der kender den automatiske plæneklipper. Virker de?. Jeg er nemlig blevet dårligt gående og overvejer at købe en sådan.
Skrevet af: Karna Maj, 15. juni 2005 kl. 8.46
Der ligger et svar omkring det i det her emne
www.havenyt.dk/forum/fri_debat/2040.html
Skrevet af: TomHH, 18. juni 2005 kl. 11.04
Hej Lis,
Se hvad Martin Thorborg (ham der bl.a. startede Jubii) skriver om sine erfaringer med en Robomow på:
www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=255
Jeg overvejer også kraftigt at skaffe mig en, men de er jo ikke helt billige!
Skrevet af: Mads Berg, 22. august 2006 kl. 20.40
Et godt tip!
Man kan godt få presset prisen lidt, såfremt man skriver efter et godt tilbud på haverobotter.dk.
Skrevet af: Anders, 31. juli 2007 kl. 1.29
Hej
jeg her lige købt en af de nye modeller af robot plæneklippere de hedder Ambrogio robot.
De har mange flere fordele de lamer kun 57db og skal kun oplade 3 timer den jeg har købt klipper op til 2600 m2 men de kan klippe op til 11000 m2 der står meget mere på
www.omtech.dk
Skrevet af: Heikki Christoffersen, 9. december 2007 kl. 2.42
Hej mit navn er Heikki Christoffersen vi importerer Ambrogio Robot plæneklipper fra Italien jeg vil meget gerne komme med en opfordring til alle som påtænker at købe en robot plæneklipper man skal se(fysisk) de maskiner/fabrikater (3 fabrikater) der er på marked før man køber der er meget stor forskel på hvad de kan og man skal sikre sig at robotten passer til sin have for ellers risiker man at det går galt og man får ikke klippet sit græs det er jo mange penge man invester i sådan en maskine.
Skrevet af: Jan Severin, 27. juli 2008 kl. 22.31
Hej.
Her er et link til Robomower og Lawnbott (Ambrogio) Det er ikke munter læsning at se de utallige fejl Ambrogia plæneklipperne er behæftet med.
www.bamabots.com/board/index.cgi?
Skrevet af: Hans, 25. december 2008 kl. 23.26
Hej Jan Severin har du så også læst om alle fejlene på Robomow det ser heller ikke for godt ud, nu når du henviser til dette link
Skrevet af: HenningK, 3. februar 2009 kl. 17.36
Hej Her!
Ja så må det blive min tur til at mene noget om robot plæneklipper, jeg har nu i en periode haft en Ambrogia 200 som passer mit lille stykke græs...herligt og ja den virker, skøndt at komme hjem fra ferie -3 uger – og se alt er passet også i det daglige gør den sit job, og den har en handy størelsen.
Set med mine øjne er en Robomower en elefant og tekniksk set langt bagud i forhold til Ambrogia 200,den er tung, klodset et batteri der ikke holder til så meget, kan kun anbefale at man ser sig for inden man køber en kolos på føder som Robomow.
Ps: Skriv gerne såfremt du vil vide noget.
Skrevet af: Bjarne Højlund, 4. februar 2009 kl. 14.30
Jeg har købt en automower fra Husquarna, og er yderst tilfreds med den. Min have er lidt "indviklet" bede, stolper og skæve kanter, men jeg synes den klarer jobbet rigtig godt.
Den er ikke så tung, lader på kun 1 time og klipper rigtig pænt :O)
Hilsen
Bjarne
Skrevet af: Bjarne Albinus, 18. juni 2010 kl. 20.22
Da jeg står over for at anskaffe en græsslåningsrobot, efterlyser jeg oplysninger og erfaringer vedrørende det nye mærke Lizard S 1.
Den ligner tilsyneladende Ambrogia L 50. Mon det er samme koncept blot med et andet navn?
Skrevet af: Claus H., 29. juni 2011 kl. 16.00
Jeg er netop i samme situation - dårligt gående - og købte derfor en robot plæneklipper, hvorved jeg skulle slippe for at gå rundt efter maskinen.
Hvordan en Robomow model City 110 klipper er jeg ikke istand til at oplyse, da den siden jeg købte den i april, ikke har fungeret. Den har de sidste tre uger opholdt sig hos importøren for at blive repareret.
Teoretisk skulle den løse vort fælles problem - men lad os nu se.
med venlig hilsen Claus H.
Skrevet af: C. Lund, 18. april 2012 kl. 10.41
Nu er dette et gammelt indlæg men prøver alligevel. Nogle herinde som har prøvet City 110: www.roboteksperten.dk/robomow
Den har ladestation i forhold til de mindre modeller, og så synes jeg prisen bliver mere og mere rimelig :) mangler bare et par praktiske test, selvom folk nu virker til at være godt tilfreds.
Skrevet af: Peter Hansen, 26. april 2015 kl. 14.40
Slettet af administrator 26. april 2015 kl. 22.52.
Skrevet af: Anja Egeriis, 26. april 2015 kl. 15.21
Slettet af administrator 26. april 2015 kl. 22.52.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.