Forum

Kommentarer til »Hvordan løfte jeg let mine tunge krukker?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan løfte jeg let mine tunge krukker? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: ’Trine Petersen, 8. august 2012 kl. 8.16

Jeg har gennem efterhånden en del år haft en potmover og kan kun anbefale den. Den gør det nemt at flytte krukker i alle størrelser og det gode er at du slet ikke skal løfte krukken som hvis du fx skal bruge en sækkevogn til opgaven - potmoveren køres blot hen til krukken, "griberen" sænkes ned og krukken flyttes.
Min har flyttet uendelig mange både store og små krukker (jeg har over 200 stk og alle er i brug) gennem årene og den er stadig i fin form - så det er en god investering .

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Nielsen, 12. september 2012 kl. 9.17

Hej

Jeg har også længe prøvet at finde en potmover. Men jeg tror mange byggemarkeder og planteskoler er holdt op med at sælge dem. Eller også køber de ikke så mange af dem hjem længere. Jeg har derfor måtte smide håndklædet i ringen og har købt en sækkevogn: www.plainindustry.dk/Saekkevogn-ravendo.html
Det fungerer helt fint. Det er selvfølgelig lidt svær at bakse det op på ladet af den. Men den er da ganske stabil at køre med selv store krukker.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 15. september 2012 kl. 19.24

Det har ikke så meget at gøre med at løfte, som med at flytte krukker.
Jeg har købt "transportkatte" med solide møbelhjul til mine store krukker. Gemalen har skåret dem til i den rigtige størrelse til de underskåle der er placeret ovenpå rulledelen.
Du kan se dem i min blog, som desværre er på tysk for denne del, idet jeg har mest læsere til den syd for grænsen.
strikinge-selfmade.blogspot.dk/2010/04/wenn-die-kubel-nicht-rollen.html
Jeg kan faktisk rulle selv meget store krukker med en enkelt hånd. Alt andet købekram med ruller er alt for lavt og spinkelt.

Ingeborg

Nyt svar til emnet »Hvordan løfte jeg let mine tunge krukker?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan løfte jeg let mine tunge krukker?«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider