Forum

Kommentarer til »Hvor kan jeg købe et stort lindetræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor kan jeg købe et stort lindetræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 8. august 2012 kl. 22.37

Det fik mig til at tænke på, at stynede lindetræer ikke blomstrer. Mon de er en anden art ? Eller det er netop fordi de bliver stynet og derfor sættes tilbage i vækst ? - Iøvrigt har de stynede større blade end de store lindetræer, der blomstrer, og det kan vel også skyldes enten styning eller art/sort ?

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Michael Ejstrup Nielsen, 12. august 2012 kl. 15.15

Hejsa. Du kan købe tre forskellige sorter lindetræer op til 5m på planteskoler.dk men ja de koster godt 2000kr pr. Stk. Prøv at gå ind på hjemmesiden og søg under allé træer.

Mvh. Michael

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. august 2012 kl. 18.39

Prøv at kontakte Sitas.dk, Birkholm planteskole eller Alderhviles planteskole, hvis det skal være her på sjælland . Hvad prisen ligger på ved jeg ikke .

Nyt svar til emnet »Hvor kan jeg købe et stort lindetræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor kan jeg købe et stort lindetræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider