Forum

Kommentarer til »Hvad kan I fortælle om planten Carissa macrocarpa?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad kan I fortælle om planten Carissa macrocarpa? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helmer Dahl, 5. januar 2014 kl. 16.32

Tak for svar. For at forbedre muligheden for modne bær, placerede jeg planten i køkkenet foran en sydvendt glasdør.

Og bærrene modnes - se billede. De er større ca 2-3 cm, og smager ikke specielt godt - lidt syrlige. Men jeg tørrer dem og afventer spændt, når jeg sætter dem til spiring.

Bemærk min storblomstrende kala. Jeg købte på det gamle torv - Funchal Madeira - nogle rene rødder for 7-8 år siden.Alle groede og denne har stået i samme krukke og samme jord lige siden. Den står i drivhus hver sommer og blomstrer lidt. Men når jeg tar den ind i ca okt-nov og sætter den i køkkenet, begynder den at blomstre rigtigt meget i meget lang tid - flot ikke?

Nyt svar til emnet »Hvad kan I fortælle om planten Carissa macrocarpa?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad kan I fortælle om planten Carissa macrocarpa?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider