Forum

Kommentarer til »Hvornår kan jeg beskære min morbær?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvornår kan jeg beskære min morbær? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: A.K. Rasmussen, 17. marts 2014 kl. 22.14

Jeg har en Morus alba (hvid morbær) jeg har fået af en bornholmer der havde sået en mængde frø vist nok fra Rumænien.

Den er plantet udendørs forrige år (har siden såningen i 2007 stået i drivhus) og frøs første år lidt ned og har sidste år som reaktion på det lavet en masse lange skud, der fint har klaret denne vinter (den skulle være mere froststærk end Morus nigra). Træet er enkeltstammet og forgrener sig 25cm oppe let og herefter kommer alle de nye skud.

Jeg vil gerne have et åbent træ (det er nu ca. 75cm), hvordan beskærer jeg de mange lange skud, eller lader jeg dem være?

Venlig hilsen
Anders

Nyt svar til emnet »Hvornår kan jeg beskære min morbær?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvornår kan jeg beskære min morbær?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider