Forum

Kommentarer til »Grønsager skal gro i lys og sol«

På denne side finder du kommentarer til teksten Grønsager skal gro i lys og sol. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erik Ernst, 4. maj 2014 kl. 11.56

En placering med fuld sol er helt sikkert det bedste, der ligger min egen køkkenhave også. Men jeg har mange områder i min forholdsvis lille have, hvor der ikke fuld sol, men enten kun sol morgen/formiddag eller nogle få timer om eftermiddagen.
Disse områder kunne jeg også godt tænke mig at udnytte, med lidt flere grøntsager.
På diverse udenlandske websites har jeg set at man kan dyrke mange forskellige grøntsager i disse områder med "halvskygge". Men nu er der jo stor forskel på et område med "halvskygge" i USA, hvor solen i sommerperioden er noget stærkere end i Danmark, så hvad siger erfaringerne med hensyn til Danmark? Hvad kan man med fordel dyrke i "halvskygge" i Danmark?

Nyt svar til emnet »Grønsager skal gro i lys og sol«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Grønsager skal gro i lys og sol«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider