Forum

Kommentarer til »Hvorfor rådner mine blommer?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvorfor rådner mine blommer? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise Sanvig Nordenhof, 16. august 2004 kl. 18.13

Tak for jeres fantastiske service. Jeg fandt lige det svar jeg ledte efter – selv om det var ærgeligt at måtte konstatere at udsigten til en god blommehødt er lille i år.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan E, 19. august 2019 kl. 19.34

Også mit Victoria-blommetræ er helt tosset i år, med mange rådne blommer - og iøvrigt også orme i dem der ikke er rådne :(

Den skrevne artikel er efterhånden gammel. Er der sidenhen dukket nogle vidunder-midler eller nye "tricks" frem, til modstand mod disse fænomener?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 19. august 2019 kl. 22.51

Med nogle års mellemrum smider jeg et pænt lag kalk, i kronens bredde, under mit Opal blommetræ. Jeg har ganske få indtørrede frugter hvert år.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 20. august 2019 kl. 15.18

Mit bedste trick er at plante et blommetræ mere og derefter med sindsro at gå en fremtid i møde med 50% spild. :-)

Nyt svar til emnet »Hvorfor rådner mine blommer?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvorfor rådner mine blommer?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider