Forum

Kommentarer til »Hvor megen blæst tåler valnød?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor megen blæst tåler valnød? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Thrysøe, 3. juli 2015 kl. 2.25

hvad mener du (Lars Westergaard) med at holde træet lavt? Er det ved beskæring, eller? Hvornår vil du beskære og hvor kraftigt? købte et træ af dig i 2011 og det er vel ca. 1 meter højt nu, da det er frosset tilbage hvert år. nu står det egentligt flot og bære de første 4 nødder, på nær 2 lange pistijagerter der rager noget op over resten af træet, men tør ikke rigtig at gøre noget ved det. jeg bor i Vendsyssel og ved at her er koldt og blæsende, men der er rimelig mange valnøddetræer her i byen (Brønderslev). kan jeg med sindsro begynde at "forme" mit træ i septemper måned ??? mvh. Søren T.

Nyt svar til emnet »Hvor megen blæst tåler valnød?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor megen blæst tåler valnød?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider