Forum

Kommentarer til »Hvilke æblesorter og grundstammer skal jeg købe til min lille have?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilke æblesorter og grundstammer skal jeg købe til min lille have? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette, 4. oktober 2004 kl. 8.39

Hej!

mig og Rikke har om æbler i skolen! kan vi få noget om hvor mange slags æbler der er og hvad de hedder?

Hilsen Rikke og Mette

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: E. Møller, 5. oktober 2004 kl. 15.26

I Danmark findes der 750 forskellige slags æbler som man bruger til at dyrke æbler i sin have eller i en æble-plantage. Der findes en slags videnskabelig æblehave der hedder Pometet, og de har talt dem. Der findes desuden én slags vildæble (det hedder også skovæble) i Danmark.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jonas, 2. december 2008 kl. 9.06

Hvad består et elstar æble af? har om det i et matematik project hvor vi skal finde ud af hvad det består af, og så ville det være rart at vide at der fx var 70% vand 12% syre eller sådan noget vis nogen ved det.

Hilsen Jonas og Tobias

Nyt svar til emnet »Hvilke æblesorter og grundstammer skal jeg købe til min lille have?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilke æblesorter og grundstammer skal jeg købe til min lille have?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider