Forum

Kommentarer til »Skal vinduesåbnere i drivhus afmonteres om vinteren?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Skal vinduesåbnere i drivhus afmonteres om vinteren? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 23. september 2015 kl. 6.27

Jeg har købt nogen, der ikke skal afmonteres om vinteren, hos Willab Garden i Greve :)

Jeg er ikke god til at huske den slags. ..

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Leif G., 14. oktober 2015 kl. 14.49

Jeg har læst, at cylinderen indeholder bananolie, og at det ikke tåler frost. Så jeg afmonterer altid november til april

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 14. oktober 2015 kl. 14.53

Cylinderen kan godt tåle frost. Men hvis vinduet er frosset fast, og der bliver varmt i drivhuset, så sprænger cylinderen, fordi den ikke kan åbne vinduet.
Jeg plejer blot at skrue cylinderen løs, så den kan bevæge sig uden modstand.
Alle bevægelige dele bør smøres i passende omfang.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 14. oktober 2015 kl. 15.08

Jeg har aldrig afmonteret vinduesåbnere om vinteren , kun skruet dem ud så de ikke kan åbne på solrige vinterdage , selve vinduet får en strib , så det ikke blæser op når det stormer.......

Nyt svar til emnet »Skal vinduesåbnere i drivhus afmonteres om vinteren?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Skal vinduesåbnere i drivhus afmonteres om vinteren?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider