Forum

Kommentarer til »Hvorfor falder frugterne af mit kirsebærtræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvorfor falder frugterne af mit kirsebærtræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Liselotte, 29. oktober 2002 kl. 8.17

Vi har ingen kirsebærtræer i haven og vil anskaffe 3. Hvilke sorter kan anbefales?

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan Smed Poulsen, 1. juli 2013 kl. 20.35

Hej. Angående frugtfald af stella kirsebær, jeg har det samme problem, træet er 15 år gammelt, ser sundt ud, det står på græsplænen som skråner en del der, i slutningen af juni falder bærrene af. Det har givet frugt er år, 2009 hvor det gav rigtig mange bær. Jeg troede kun der kom bær når det var bestøvet ?
men jeg forstår på ovenstående indslag at det ikke er korrekt.

VH Jan

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 1. juli 2013 kl. 21.39

Jeg kan varmt anbefale Sunburst. Det er også den eneste sort jeg har . På de gamle sorters hjemmeside kan man læse mere om sorterne, inden man vælger, eller spørg Boi Jensen til råds.

Nyt svar til emnet »Hvorfor falder frugterne af mit kirsebærtræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvorfor falder frugterne af mit kirsebærtræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider