Forum

Kommentarer til »Jeg vil gerne plante til bierne – men det må ikke blive højt, hvad skal jeg vælge?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Jeg vil gerne plante til bierne – men det må ikke blive højt, hvad skal jeg vælge? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jørgen Løvgret, 17. april 2017 kl. 11.27

Jeg har anskaffet mig et stort drivhus (11.5) med fast stålsokkel. Kan jeg montere dette på vandretliggende trykimprægnerede træ stolper og fastgøre ståsokkel til træet eller er der chancer for at træet vil udvide sig ved fugt og temperatursvingninger og skabe problemer med resten af drivhuset?

Nyt svar til emnet »Jeg vil gerne plante til bierne – men det må ikke blive højt, hvad skal jeg vælge?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Jeg vil gerne plante til bierne – men det må ikke blive højt, hvad skal jeg vælge?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider