Forum

Kommentarer til »Står mit gamle blommetræ til at rede og hvordan kender man forskel på sødkirsebær og surkirsebær?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Står mit gamle blommetræ til at rede og hvordan kender man forskel på sødkirsebær og surkirsebær? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Camilla Bang, 11. juni 2017 kl. 15.26

Vedrørende de gamle blommetræ.
Jeg havde samme problem med et gammelt viktoriablommetræ ca. 2001, dvs. for over 15 år siden. Senere er flere store grene gået ud og savet af, men der kommer ny blade. Det blomstrer fint og bærer rigeligt med blommer, men bladene er blevet mere matte de sidste par år.

Man skal bare give tid. Vi andre lever heller ikke evigt.

Nyt svar til emnet »Står mit gamle blommetræ til at rede og hvordan kender man forskel på sødkirsebær og surkirsebær?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Står mit gamle blommetræ til at rede og hvordan kender man forskel på sødkirsebær og surkirsebær?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider