Forum

Kommentarer til »Historien om et drivhus«

På denne side finder du kommentarer til teksten Historien om et drivhus. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lasse W., 19. maj 2018 kl. 17.06

Som økologisk bevidst ville det så ikke have været bedre at vælge træ, der ikke er trykimprægneret? Især også, hvis det skal være i nærheden af dine afgrøder?

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henning Højen, 1. juli 2018 kl. 20.52

Problemet med plantesække til brug sammen med kapillarkasser i drivhuset : jeg plejer at anvende jem & fix billigste plantesække, som her i forsommeren kunne erhverves for under 5 kr pr styk. Jeg er tidligere kommet for sent og købte af deres "luksusmærke" garden til næsten 25 kr pr sæk med det resultat, at jeg praktisk taget intet hentede fra disse sække, hvorimod sække købt andetsteds og billigere gav normalt afkast.
Jeg har fint afkast fra de biliige, indkøbte sække (hasselfors) og kunne ikke drømme om at gøre mig til grin med "økologiske" sække - - jeg undrer mig på, om der finds en økologisk mose, hvor de hentes ?? Hvis ja, hvor ligge den ??

Nyt svar til emnet »Historien om et drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Historien om et drivhus«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider