Forum

Kommentarer til »Kan hår kommes i komposten?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan hår kommes i komposten? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Krapper, 24. februar 2003 kl. 17.16

Der er jo også et gammelt råd fra landet, der siger, at både ved plantning af clematis og roser, er det en god ide at give planten en håndfuld hovedpudedun i plantehullet. Så har den "madpakke" med, og kvælstoffet frigøres i det tempo, planten har brug for det.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge, 4. september 2005 kl. 21.43

Hår er jo horn, et ganske glimrende gromateriale. Min datter er frisør, så jeg fik hår "NOK". Det det havde alle mulige farver og Duft. Efter hvad Dagspressen oplyser hvad hårfarver gør ved mennesker skal jeg ikke have grønsager i alle regnbuens farver, så den sag har kottet – desværre. håp

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Krapper, 4. september 2005 kl. 21.50

Vidste I, at rådyr hader lugten af menneskehår, så hvis man har for mange rådyr i haven, kan man hænge afklippet hår (fra frisøren) op i nylonstrømper rundt om i haven. Det holder rådyrene (og sikkert også andre) væk.

Nyt svar til emnet »Kan hår kommes i komposten?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan hår kommes i komposten?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider