Forum

Kommentarer til »Plantekummer som samlesæt«

På denne side finder du kommentarer til teksten Plantekummer som samlesæt. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anni Petersen, 3. marts 2003 kl. 18.07

Jeg mangler priser på disse samlesæt, kan ikke finde dem i annoncen,
m.v.h. Anni Petersen

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 4. marts 2003 kl. 2.46

Når der kommer nye, spændende og anderledes produkter på markedet, vil vi omtale disse på Havenyt.dk for at orientere vore brugere herom.

Det er en redaktionel artikel med en henvisning til virksomhedens eller forhandlerens hjemmeside. Da priser og andre oplysninger tit ændres, ønsker vi ikke at medtage dem i artikler, som skal blive liggende i flere år på Havenyt.dk

På virksomhedens hjemmeside kan du finde mere information og de til enhver tid gældende priser. Fremgår priserne ikke af virksomhedens hjemmeside, må du enten ringe eller maile til virksomheden og få dem oplyst.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Majbritt Østergaard, 17. maj 2004 kl. 15.44

Lige et par uger før vi fik lov at se de lækre højbede, havde jeg fået den ide at få lave kasser (uden bund) af 3 mm jernplader på 15 x 15 x 15 25 x 25 x 25 35 x 35 x 35 cm. De pynter nu i min krydderurtehave, og det er nemme at flytte dem rundt som det passer mig. Kasserne er lave af affalds plader og kun punktsvejset så de er hurtige og næsten gratis at lave.

Et andet sted i haven har jeg "højbede" og olietønder det er skåret i stykker i forskellige højder, uden bund.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilian Søgaard Wogensen, 15. maj 2009 kl. 21.36

Jeg fik 3 af dissse jernbede sidst år, og jeg er vildt begejstret; både for bedene som sådan men også for den flotte jernfarve de får pø om pø...dejligt når man er til rust i haven...

Nyt svar til emnet »Plantekummer som samlesæt«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Plantekummer som samlesæt«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider