Forum

Kommentarer til »Kan man bruge trykimprægnet træ til en drivhussokkel?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man bruge trykimprægnet træ til en drivhussokkel? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ove Sørensen, 6. marts 2003 kl. 9.27

Jeg har i mit tidligere drivhus haft trykimprægneret træ, da drivhuset skulle flyttes valgte jeg også at blive fri for trykimprægnering, og lave et isoleret fundament af lecablokke, det er godt nok dyrere, men sæsonen starter også tidligere.

mvh Ove Sørensen

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina, 12. juni 2003 kl. 22.15

Til Ove Sørensen(eller andre der kan svare på det...)
Hvordan har du sat drivhuset på lecblokkene?Jeg mener med hvilke skruer eller hvad du nu har brugt?

Vi har pt drivhuset på lecablokke, men kun en' sten hele vejen rundt.Min mand insisterede på at lægge tryk.imp. brædder ovenpå for at samle blokkene men det er måske ikke nødvendigt?

Vi skal flytte om 2 mdr. og skal derfor tage drivhuset ned og ved opførelsen igen, vil jeg gerne undgå tryk.imp. træ
Hvordan piller man nemmest drivhuset ned?

På forhånd tak!

Hilsen Tina Clausen

Nyt svar til emnet »Kan man bruge trykimprægnet træ til en drivhussokkel?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man bruge trykimprægnet træ til en drivhussokkel?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider