Forum

Kommentarer til »Hvor finder vi et engelsk gammeldags drivhus med muret endegavle og sider?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor finder vi et engelsk gammeldags drivhus med muret endegavle og sider? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 2. august 2005 kl. 8.04

Hej Karen -

prøv at søge på engelske hjemmesider under "victorian greenhouse" – der dukker rigtig mange muligheder op...

Og jeg er helt enig – de er utrolig flotte! Jeg så en del under min ferie i England sidste år.

Mvh
Anja

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Pilemand, 21. august 2006 kl. 13.44

Hej man kan finde det der søges hos pavilliondanmark.dk, såvel delvist opført med mursten eller flotte docoplader, heder retro, vi er selv igang med at købe et sådan.

venligst Tina

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anders Larsen, 10. marts 2007 kl. 20.14

Der findes et Engelsk drivhus i den gamle by i Århus

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erik Hansen, 8. oktober 2009 kl. 22.26

Der er ikke mange indlæg om emnet. Jeg håber du fandt hvad du søgte, ellers læs bogen "Drivhusdrømme".

Lidt af det du efterlyser kan du oghså finde på Det Danske Haveselskabs hjemmeside. Klik på Drivhuset.

Hvis du selv fandt noget, burde du overveje at delagtiggøre os andre om, hvor du fandt hvad du søgte.

Erik

Nyt svar til emnet »Hvor finder vi et engelsk gammeldags drivhus med muret endegavle og sider?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor finder vi et engelsk gammeldags drivhus med muret endegavle og sider?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider