Forum

Kommentarer til »Hvordan fjerner jeg alger fra terassen?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan fjerner jeg alger fra terassen? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Jette, 16. august 2005 kl. 17.13

Slettet af administrator 13. april 2018 kl. 10.25.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 13. september 2005 kl. 21.57

Du kan også prøve at strø sand ud over terrassen inden vinter og en gang eller to feje det lidt rundt på terrassen. Det forhindrer at det gror fast i fliserne og samtidig får du fugerne fyldt op, hvis der har været myrer under fliserne i løbet af sommeren.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjarne Skjoldager, 14. september 2005 kl. 22.00

Hvad kalder man det "affald", der ud over blade, kommer fra et birketræ forå såvel som efterår?

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 15. september 2005 kl. 15.21

Da emnet her er alger på terrassen, så vil jeg antage, at du tænker på en fedtet sort belægning, som kan komme nedenunder et birketræ. Det er sodskimmel, som gror i den sukkerholdig substans, der kaldes honningdug. Honningdug er ekskrementerne fra bladlus. Eftersom det er umuligt at bekæmpe bladlus på et stort birketræ, så kan man enten leve med det eller fjerne træet.

Nyt svar til emnet »Hvordan fjerner jeg alger fra terassen?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan fjerner jeg alger fra terassen?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider