Forum

Kommentarer til »Hvordan bekæmper jeg hvide lus på mit citrontræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan bekæmper jeg hvide lus på mit citrontræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inger Hansen, 30. marts 2003 kl. 4.29

Hej... Jeg har haft succes med at oversprøjte Citroen træet med Økologisk skummet mælk i en forstøver. Det skal være skummetmælk og det skal være økologisk.

Venlig hilsen
Inger Hansen

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: K. Bilde, 5. april 2003 kl. 2.50

Lav et Udtræk af Cigaretskodder, Natten over, si det og oversprøjt Planten. Husk at anvende Handsker, da Nicotinen er meget giftig. Det har virket fint på Hibiscus, som nu er lusefri. Jeg vil dog ikke tage Ansvar, dersom Planten ikke tåler det.

Venlig Hilsen

Karl Bilde

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kasper Vibe Leonhardt, 24. maj 2004 kl. 10.13

Jeg har haft held ved at spule vores citrontræ med fuld tryk med bruseren. Herefter at spule med sæbevand med en kraftig forstøver. Jeg lod det sidde et par timer, og spulede kraftigt med vand igen.

Jeg ved ikke præcist hvilke utøj træet havde, men det var hvidt og havde spist alle knopperne til blomsterne.

Nyt svar til emnet »Hvordan bekæmper jeg hvide lus på mit citrontræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan bekæmper jeg hvide lus på mit citrontræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider