Forum

Kommentarer til »Hvordan formeres et duetræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan formeres et duetræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Verner Niels Hedelund, 8. april 2003 kl. 23.27

Man tager en sort plastiksæk lægger frugten i denne sammen med noget spaugnum let fugtigt placere denne et skygget/halvskygget sted og lader den ligge og passe sig selv til næste forår.

Dette har jeg gjort med stort held og kan nu så/plante frugterne da disse nu har spire på 23cm.held og lykke.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nadia, 1. marts 2007 kl. 17.45

Hejsa.

Har lige fundet denne tråd frem. Kan se det er længe siden den blev startet. Men det gør den ikke mindre interessant.

Har nemlig i dag hjembragt en frugt fra et duetræ som jeg meget gerne vil have til at spire.

Er der nogle der kender andre metoder – udover pose/glemme metoden? For det lyder som om det lykkedes. Jeg har jo bare kun ét frø – desværre :-(og vil gerne gøre det bedst mulige.

Nyt svar til emnet »Hvordan formeres et duetræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan formeres et duetræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider