Forum

Kommentarer til »Hvor tidligt blomstrer jordbær?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor tidligt blomstrer jordbær? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 1. maj 2006 kl. 10.52

Mine jordbær blomstrer også nu, også Falster. Det er nye rækker jeg plantede fra udløbere, sidste sommer.

De "gamle" jordbær blomstre ikke endnu.

V.H. Jeanet

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Jacobsen, 3. maj 2006 kl. 7.04

Jeg har sorten Korona i 3 højbede, og de første er også begyndt at blomstre, ligesom de overraskede ved i september 2005 at blomstre og sætte bær igen, – og det fortsatte helt hen i november måned. Vi bor lidt syd for Christiansfeld i Sønderjylland, og har ofte oplevelse af at bo "varmt". Iår har vi allerede marværter og sommergulerødder over jorden. Også de tidlige kartofler tog fusen på os, da de brød jorden den 16. april.

Venlig hilsen

Tina

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Benny Skovgaard, 6. maj 2006 kl. 8.13

Jeg har her i Frederikssund en enkelt jordbærplante der blomstrede den 04–06–2006. det er i et almindeligt bed, altså ikke "højbed"
Benny

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 6. maj 2006 kl. 9.44

I går var der en enkelt udsprungen blomst i mit bed med Zefyr.

Med venlig hilsen
Karna

Nyt svar til emnet »Hvor tidligt blomstrer jordbær?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor tidligt blomstrer jordbær?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider