Forum

Kommentarer til »Skal jeg fjerne det visne græs fra min pampasgræs?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Skal jeg fjerne det visne græs fra min pampasgræs? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karsten Søgaard, 8. juni 2006 kl. 12.49

Hej, jeg har et spørgsmål omkring min rødtjørn, den blomstre, men der kommer kun meget få bær, de resterende og sommetider også få blomster vokser op i uformelige tykke vægster, hvad er det? Og kan jeg gøre noget.

Mv. Søgaard

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susann Borg, 16. september 2018 kl. 15.52

Min pampasgræs hænger noget med hovedet. Hvordan får jeg græsset op at stå??????
Jeg har købt den i Aldi i en mellemstor firkantet potte.
Skal den over i en større potte????
Og hvor tit skal den vandes og have gødning?????
Jeg købte desuden også en anden plante i samme slags plastpotte kaldet: Kanariegræs, som desværre ser noget vissen ud. Jvf. foto 2. Hvad skal jeg gøre for at få den til at se friskud igen?????

Vh. Susan Borg

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susann Borg, 16. september 2018 kl. 15.56

Mit foto af min pampasgræs kom desværre ikke med, så det vedhæfter jeg som fil til denne tekst.

Vh. Susan Borg

Nyt svar til emnet »Skal jeg fjerne det visne græs fra min pampasgræs?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Skal jeg fjerne det visne græs fra min pampasgræs?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider