Forum

Kommentarer til »Hvordan binder jeg min melon op?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan binder jeg min melon op? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annemette Kjørup, 27. juli 2006 kl. 12.39

Jeg har lide fået min melon til at spire og den er også blevet lang men jeg hved ikke rigtigt hvordan man passer en melon hvornår skal den sættes ned i jord hvornår for den meloner osv.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin Hansen, 18. maj 2008 kl. 10.24

Mht. opbinding af meloner har jeg langs kanten af drivhuset ca. 30 cm over jorden sat et plastbetrukket ståltrådsnet op således at melonen kan "løbe" hen langs kanten. Her kan jeg både binde melonplanten op og lade melonerne modnes.

Nettet har jeg bukket, så der ca. er 30 cm lodret og 30 cm som "bord". Der er ca. 2 meter til hver side. Jeg har brugt understellet af et par gamle udtjente havestole til at tøjre nettet på, men der kan sagtens findes andre mere elegante løsninger.

Nyt svar til emnet »Hvordan binder jeg min melon op?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan binder jeg min melon op?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider